Mesék és egyéb történetek

Rövid történetek, mesék, érzések és versszerű képződmények írott formában.

Friss topikok

  • Antera23: Jó cikk, jó ház! Az első komoly gyári házam Antec Lanboy volt, szerettem. (2012.01.02. 11:06) Dugó

Címkék

baleset (1) be (1) dugó (1) első (1) fájdalom (1) havazás (1) hellókarácsony (1) (1) kapd (1) köcsög (1) mikulás (1) munka (1) post (1) szerelem (1) tárgyalás (1) tél (1) télapó (1) Címkefelhő

Végtelen élet

2014.01.11. 09:31 annyi amennyi

Életem végtelen,
nem szégyellem,
tanulnom kell szüntelen,
jobb legyek, mint aki voltam,
magam mögött hagyjam a múltam,
meglássa a világ, itt vagyok és létezem.

De belém hasít a félelem,
mit tegyek, ha a végtelen,
az sem lesz elég én nekem,
szaladnak az évek, eltelik az életem,
és mikor éjfélt üt az óra senki nem mondja,
jó, hogy itt voltál velem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ulokesmeselek.blog.hu/api/trackback/id/tr985752463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása