Mesék és egyéb történetek

Rövid történetek, mesék, érzések és versszerű képződmények írott formában.

Friss topikok

  • Antera23: Jó cikk, jó ház! Az első komoly gyári házam Antec Lanboy volt, szerettem. (2012.01.02. 11:06) Dugó

Címkék

baleset (1) be (1) dugó (1) első (1) fájdalom (1) havazás (1) hellókarácsony (1) (1) kapd (1) köcsög (1) mikulás (1) munka (1) post (1) szerelem (1) tárgyalás (1) tél (1) télapó (1) Címkefelhő

Angyal

2012.08.27. 16:46 annyi amennyi

Mocsáron járok, lépek éppen
Most egy angyal figyeli léptem
Vigyáz rám, nem enged
Mert tudja, hogy nem lehet
Hogy rosszat tennék magammal
Hogy rosszat tennék azonnal
Vigyáz rám, nem enged
Kezemben fegyvert nem felejt
Mert rosszat tennék azonnal
Mert rosszat tennék magammal

Egy angyal véd meg magamtól
Ki mindig tudja ha zuhanok
Nem lökött el magától
Kitárta szárnyát és elkapott
Mindegy mi voltam jó vagy rossz
Hogy elcsábított a gonosz
Ő mindig vigyáz rám

Egy angyal volt ez nem vitás
Egy angyal volt Ő senki más
Ott volt mikor bajban voltam
Vigyázott rám, ha a mélybe hulltam
Egy angyal volt és nem enged
Kezemben fegyvert nem felejt
Mert rosszat tennék magammal
Mert rosszat tennék azonnal

Egy angyal véd meg magamtól
Ki mindig tudja, ha zuhanok
Nem lökött el magától
Kitárta szárnyát és elkapott
Mindegy mi voltam jó vagy rossz
Hogy elcsábított a gonosz
Egy angyal vigyáz rám

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ulokesmeselek.blog.hu/api/trackback/id/tr24735436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása