Mesék és egyéb történetek

Rövid történetek, mesék, érzések és versszerű képződmények írott formában.

Friss topikok

  • Antera23: Jó cikk, jó ház! Az első komoly gyári házam Antec Lanboy volt, szerettem. (2012.01.02. 11:06) Dugó

Címkék

baleset (1) be (1) dugó (1) első (1) fájdalom (1) havazás (1) hellókarácsony (1) (1) kapd (1) köcsög (1) mikulás (1) munka (1) post (1) szerelem (1) tárgyalás (1) tél (1) télapó (1) Címkefelhő

Együtt

2012.09.05. 14:18 annyi amennyi

Némán, mint a sziklák,
figyelek rád,
lesem szavad, mozdulatod,
hogy elmond, amit nem tudhatok,
mesélj fákról, bogarakról,
mindenről, mi elvarázsol,
mindről, mi szívednek kedves,
ahogy pillangó repdes,
szádról szavak szállnak tova,
s lelkembe hatol a csoda,
ami Te vagy, csak Te, az éned,
egy angyal, ami benned éledt.

Régen, mikor még nem éltem,
nem tudtam csak reméltem,
hogy eljön ez az angyal,
velem lesz és megvigasztal.
Megfogja kezem, rám néz,
édes szavakat súg, mint a méz,
elhozza nekem a tavaszt,
s ahogy a szerelem elhamvaszt,
elfelejtek mindent, nem lesz csak Ő,
se bánat, se a szívemen kő,
csak Ő, csak Ő, csak Ő!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ulokesmeselek.blog.hu/api/trackback/id/tr354734891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása