Mesék és egyéb történetek

Rövid történetek, mesék, érzések és versszerű képződmények írott formában.

Friss topikok

  • Antera23: Jó cikk, jó ház! Az első komoly gyári házam Antec Lanboy volt, szerettem. (2012.01.02. 11:06) Dugó

Címkék

baleset (1) be (1) dugó (1) első (1) fájdalom (1) havazás (1) hellókarácsony (1) (1) kapd (1) köcsög (1) mikulás (1) munka (1) post (1) szerelem (1) tárgyalás (1) tél (1) télapó (1) Címkefelhő

Szerelem

2011.12.04. 19:15 annyi amennyi

Nem tudom hogy kezdődött. Tán szemed kútjának mélysége, szád lágy vonala, ahogy hajad arcodat keretezte, talán csak a feromonok, már mindegy is. Rám néztél és elgyengültek térdeim, rám mosolyogtál és meghalt örökké fiatal lelkem egy darabja. Belül zokogtam. Sirattam az elmúlt fiatalságot, a szabadságot, sírtam a családom, az élet során gyűjtött javaim miatt. Mind egy-egy bilincs volt, melyek életemhez kötöttek, tőled elválasztottak. Nem, nem a korkülönbség zavart, sokkal inkább az évek súlya, mely vállaimra nehezedett, a tapasztalat, amit megéltem, amit neked még meg kell élned. Azt hiszem, szerelmes vagyok újra, talán utoljára, kamaszosan, a legédesebb és egyben leggyötrőbb módon, örökre beteljesületlenül.

Szólj hozzá!

Címkék: fájdalom szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://ulokesmeselek.blog.hu/api/trackback/id/tr553437214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása